Retourneren en Garantie

Retourneren
Heeft u een verkeerd product besteld of is het product niet naar wens! U kunt uw bestelde producten binnen 30 dagen naar ons terugzenden. Na annulering heeft u nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U kunt hierbij op het herroepingsformulier aangeven wat uw gewenste oplossing is. U kunt kiezen voor een vervangend product of voor teruggave van het aankoopbedrag.

Procedure retourneren / omruilen:
Stap 1: 
Print het retourformulier.
Stap 2: 
Verpak de goederen, inclusief alle accessoires, in een stevige verzendverpakking.
Stap 3: U kunt het pakket plus retourformulier terugzenden naar:   
LaptopAdapter
Afdeling Retour
Schiedamseweg 147-A
3026 AJ Rotterdam

Verzendkosten
Heeft u bezorgkosten betaald? Dan krijgt u deze ook gecrediteerd.
Let op: dit geldt alleen als u de hele bestelling terugstuurt. Als u 2 artikelen bestelt en er 1 houdt en 1 terugstuurt, dan worden de bezorgkosten niet terug betaald. Het retourneren (retour-verzendkosten) van producten is geheel voor rekening en risico van de klant.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking geretourneerd moeten worden. Vervolgens zullen wij u het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen nadat wij uw product(-en) in goede orde retour hebben ontvangen, terugbetalen.

Uitzonderingen
Sommige producten vallen onder de uitzonderingen. De volgende artikelen kunt u niet terugsturen:
- Zakelijke bestellingen.
- Software waarvan de verzegeling is verbroken.
- Producten waarvan de verzegeling is verbroken, welke vanwege hygiënische redenen was aangebracht.
- Producten die tot stand zijn gekomen overeenkomstige specificaties van de consument.
- Producten die duidelijk persoonlijk van aard zijn.
- Ook voor juist uitgevoerde diensten van monteurs kunnen we u geen geld teruggeven. Hieronder vallen: Installatie- , inbouwkosten en  kosten voor bijzondere verzendopties.

Garantie - RMA

Hoe lang zit er garantie op mijn product?
Uw product is defect? Vervelend om te horen. Graag helpen wij u hiermee verder. Hiervoor is het echter van belang dat het product nog binnen onze garantie termijn valt. De garantie termijn vindt u op de factuur, welke standaard bij elke bestelling gevoegd wordt.

Hoe kan ik aanspraak maken op de garantie?
Wanneer een product onverhoopt defect raakt binnen de gestelde garantietermijn, dan kunt u het garantie formulier invullen en meesturen met de retourzending. Het retourneren (retour-verzendkosten) van producten is geheel voor rekening en risico van de klant.

Uitzonderingen
In sommige gevallen kan het recht op garantie vervallen - zelfs als het product nog binnen de garantie periode valt. Dit kan onder andere komen door: aangebrachte schade die na de koop is ontstaan (zoals vallen, scheuren, krassen, vocht), het verwijderen van garantie zegels of stickers, kortsluiting door een verkeerde energievoorziening, etc.

Defecten
Heeft u een product wat defect is dan willen we dit graag oplossen, u kunt dat per e-mail (info@laptopadapter.nl) of telefonisch (010 46 25 625) contact op nemen, zodat we samen de juiste stappen kunnen bepalen. Als u de mogelijk heeft mag u natuurlijk ook langs komen in onze showroom.
In de meeste gevallen zullen wij u vragen het retourformulier in te vullen en het product te retourneren. Voor sommige producten kunt u ook direct de fabrikant raadplegen. Het voordeel hiervan is dat u direct contact kunt houden over de status en in sommige gevallen de afhandeling sneller is.

Winkelwagen

Uw winkelwagen is leeg.

Terug naar de winkel