Klachten en verbeterpunten

WEBSHOP KEURMERK
Wij hechten zeer veel waarde aan onze webwinkel en onze service, hierdoor is LaptopAdapter aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk en mag het officiële Webshop Keurmerk logo voeren.
Als u winkelt bij een webwinkel aangesloten bij Webshop Keurmerk dan weet u als consument dat deze brancheorganisatie ziet erop toe dat de aangesloten bedrijven zich houden aan een aantal zekerheden. Zo zijn aangesloten bedrijven gehouden aan verschillende voorschriften voor betrouwbaarheid en aansprakelijkheid, en zijn de algemene voorwaarden zorgvuldig opgesteld en gecontroleerd om het belang van de consument te waarborgen.
Wij zijn er trots op dat wij eventuele onduidelijkheden of problemen direct oplossen met u als klant. Het komt dan ook zelden voor dat er een geschil ontstaat waarbij tussenkomst van een derde partij nodig is. Mocht die noodzaak toch ontstaan, dan kunt u er gerust op zijn dat u zich als consument tot Stichting Webshop Keurmerk kunt wenden voor bemiddeling.

Klacht
Het kan ook gebeuren dat u een klacht heeft over een product, dienst of over de door LaptopAdapter verleende service. Onze klachtenregeling geeft iedereen de mogelijkheid om onvrede te uiten. Wij doen vervolgens ons uiterste best om een passende oplossing te vinden.

Hoe kunt u uw klacht melden? Contact ons zo snel mogelijk als u een klacht heeft, mede om eventuele schade te beperken. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt, als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Het is in uw belang om uw klacht schriftelijk kenbaar te maken, u kunt dit doen door ons te mailen (info@laptopadapter.nl). Het is ook mogelijk om uw klacht telefonisch (010-4625625) kenbaar te maken.

Wat gebeurt er met mijn klacht?
Wij streven ernaar uw klacht binnen 1 werkdag in behandeling te nemen en op te lossen, mocht dit niet lukken krijgt u uiterlijk binnen 3 werkdagen een bericht met:
- Een bevestiging van uw klacht en de verwachte oplossingstijd.
- Een bericht met de oplossing van uw klacht.
Kunnen wij u niet de gewenste oplossing aanbieden dan zullen wij, in overleg met u, naar andere mogelijkheden kijken.
Bent u als consument niet tevreden over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u gebruikmaken van de bemiddelingsregeling van Stichting Webshop Keurmerk.

Verbeterpunten
Bij LaptopAdapter kijken wij altijd naar verbeterpunten, het kan altijd beter. Om onze organisatie beter te maken hebben wij ook feedback nodig om het beter te maken. U kunt uw feedback richten naar info@laptopadapter.nl

Winkelwagen

Uw winkelwagen is leeg.

Terug naar de winkel