Klantenservice

Klantenservice

Bedrijfsinformatie

Bedrijfsgegevens

LaptopAdapter
Scheerderij 8
3142 JC Maassluis
 Tel: 06 4520 4545
info@laptopadapter.nl
KvK: 92683355
BTW: NL004971245B21

Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden

Mijn account

Binnen "mijn account" kunt u uw gegevens aanpassen en/of actualiseren, daarnaast vindt u het complete ordergeschiedenis en kunt u de facturen printen.

Zakelijk account

Wij leveren ook aan resellers/wederverkopers tegen zeer scherpe prijzen.

Hoe kunt u reseller worden?

Wilt u een reseller worden? Stuur ons uw bedrijfsgegevens en wij beoordelen of u in aanmerking komt voor een reseller account.

Privacyverklaring

Privacyverklaring

Betaling

Bij LaptopAdapter kunt u op verschillende manieren betalen. In veel gevallen wordt uw betaling verwerkt door Shopify en Mollie, onze partners in online betalingen.
 
iDeal
Met iDeal kunt u gemakkelijk en veilig uw aankoop afrekenen in de voor u vertrouwde internet betaalomgeving van uw eigen bank.

PayPal
Met PayPal kunt u gemakkelijk en veilig uw aankoop afrekenen in een voor u vertrouwde internet betaalomgeving. Met PayPal worden uw persoonlijke gegevens nooit aan de verkoper doorgegeven.

Creditcard
U kunt bij ons betalen met Mastercard of Visacard. Aan onze showroom is het helaas niet mogelijk om met een creditcard te betalen. Voor deze betaalmethode rekenen wij servicekosten (€0.25+1.8% transactiekosten) over het totaalbedrag. 

Achteraf betalen
Op dit moment bieden we hier nog geen betaalmethode voor aan. We zijn hier wel druk mee bezig. Achteraf betalen zal naar verwachting eind 2023 gereed zijn.

Overboeking
U maakt zelf het geld over van uw bank naar onze bank. Wij verwerken uw bestelling na ontvangst van uw betaling. Vergeet niet om uw bestelnummer te vermelden bij de overboeking. Na ontvangst van uw betaling gaan wij over tot de verzending van uw bestelling.

PowerAdapter
IBAN: NL40RABO 0150435665
BIC: RABONL2U

PIN / Contant (bij afhalen)
Als u uw bestelling bij ons af komt halen kunt u ervoor kiezen om de betaling aan de balie te voldoen. Aan de afhaalbalie kunt u met uw pinpas of contant betalen.

Betalen vanuit België
Met Bancontact kunt u als Belgische klant gemakkelijk online betalen.
Alle Belgische klanten van de deelnemende banken die gebruik maken van internetbankieren, kunnen gebruik maken van Bancontact. U kunt met Bancontact direct aankopen betalen in een voor u vertrouwde bankomgeving.

Bestellen

Bestelprocedure
Onze webshop biedt u de mogelijkheid om zo eenvoudig mogelijk een bestelling te plaatsen. In het volgende overzicht wordt stap voor stap onze bestel procedure uitgelegd.
 
1. Bij elk product in onze webshop, ziet u een winkelwagen knop. Door hierop te klikken wordt het gewenste product in uw winkelwagen gelegd.
 
2. Via de winkelwagenknop, rechtsboven aan de website heeft u direct toegang tot uw winkelwagen. In de winkelwagen kunt u:
- Het aantal van de artikelen verhogen of verlagen
- Artikelen verwijderen

3. Als u klaar bent met winkelen kunt u op de knop "Bestelling afronden" klikken. In het volgende venster kunt u inloggen met uw geregistreerde account gegevens of een nieuw account aanmaken. Het is ook mogelijk om als een gast (zonder een account aan te maken) uw bestelling af te ronden.   

4. In de laatste stap kunt u de verzend- en betaalwijze selecteren. Door op "Bestelling afronden" te klikken wordt uw bestelling afgerond en kunt u, als u hier voor gekozen heeft, online betalen.
 
5. Gedurende het proces wordt u via ons systeem per e-mail op de hoogte gehouden van de status van uw bestelling.

Wijzigen
Het kan voorkomen dat u uw bestelling wilt aanpassen. Indien u een uw bestelling wilt uitbreiden met nieuwe artikelen, kiest u dan tijdens de Checkout voor "Afhalen” i.p.v. “Bezorgen” zodat u niet dubbele verzendkosten hoeft te betalen.
Ook kunt uw bestelling wijzigen door een email te richten naar info@laptopadapter.nl. Eventuele meer of minderprijs wordt dan per email gecommuniceerd.

Annuleren
U kunt uw bestelling annuleren door een e-mail (info@laptopadapter.nl) te sturen of telefonisch (010-4625625) contact met ons op te nemen. Het annuleren van uw bestelling is alleen mogelijk wanneer ons magazijn uw bestelling nog niet heeft verwerkt.
Neemt u telefonisch contact met ons op? Houd dan a.u.b. uw ordernummer bij de hand, dan kunnen wij u sneller van dienst zijn. Een bestelling kan kosteloos worden geannuleerd, met uitzondering van het zogenaamde maatwerk of speciaal bestelde producten.

Ik kan mijn bestelling niet meer annuleren
Wanneer het niet meer mogelijk is uw bestelling te annuleren dan kunt u het door ons verzonden pakket weigeren aan deur, wanneer deze wordt aangeboden door de pakketbezorger. Daarnaast is het mogelijk uw pakket zelf retour te sturen aan ons. Voor informatie over onze retourprocedure en retourbeleid, ga dan naar Klantenservice - Retourneren. Reeds betaalde bestellingen zullen na annulering worden gecrediteerd. Voor meer informatie over terugbetaling, ga dan naar Klantenservice - Terugbetaling.

Verzenden en afhalen

Bezorgopties
LaptopAdapter maakt gebruik van verschillende bezorgdiensten om uw bestelling op de beste wijze bij u af te leveren, hier vindt u onze pakketbezorgers:

Postnl
Alle zendingen worden standaard via Postnl verzonden.

Op werkdagen voor 17:00 uur besteld, dezelfde verzonden
Bestelt u op werkdagen voor 17:00 uur. Dan ontvangt u uw bestelling de volgende dag nog in huis*.

België
Alle zendingen worden standaard via Postnl verzonden.

Op werkdagen voor 17:00 uur besteld, dezelfde verzonden
Bestelt u op werkdagen voor 17:00 uur. Dan ontvangt u uw bestelling doorgaans binnen 48 uur nog in huis*.

Let op: dit is alleen geldig voor de producten die de status 'Op voorraad' hebben.

* Let op: Het is soms druk bij de bezorgdiensten. Het kan daarom langer duren voordat je je pakketje in huis hebt.
Via je track & trace kunt u uw pakketje volgen.

Verzendkosten
Nederland Postnl: Vanaf €5,00
België Postnl: Vanaf €7,00

Afhalen
U kunt de door u bestelde producten ook in onze winkel in Rotterdam afhalen. Hiervoor kiest u tijdens uw bestelling als verzendwijze "Afhalen in winkel".

Betaalmogelijkheden
Bij LaptopAdapter kunt u op verschillende manieren betalen, u kunt hierbij uit verschillende online betaalwijzen kiezen.

PIN en Contant
U kunt in onze winkel ook pinnen of contant betalen.

Retourneren en ruilen

Heeft u een verkeerd product besteld of is het product niet naar wens! U kunt uw bestelde producten binnen 30 dagen naar ons terugzenden. Na annulering heeft u nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U kunt hierbij op het herroepingsformulier aangeven wat uw gewenste oplossing is. U kunt kiezen voor een vervangend product of voor teruggave van het aankoopbedrag.

Procedure retourneren / omruilen:
Stap 1: 
Print het retourformulier.
Stap 2: 
Verpak de goederen, inclusief alle accessoires, in een stevige verzendverpakking.
Stap 3: U kunt het pakket plus retourformulier terugzenden naar:   
LaptopAdapter
Afdeling Retour
Schiedamseweg 147-A
3026 AJ Rotterdam

Herroepingsrecht

Bij de aankoop van producten (online) heeft u als consument een bedenktijd van 30 dagen. De bedenktijd gaat in de dag nadat u het product heeft ontvangen of dat dit namens u in ontvangst is genomen. Gedurende die periode heeft u de mogelijkheid de overeenkomst te ontbinden zonder dat u hiervoor een reden hoeft op te geven. Tijdens de bedenktijd behoort u zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. Daaronder wordt verstaan dat u het product slechts in die mate uitpakt of gebruikt voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het wilt behouden. Indien u van uw herroepingsrecht gebruik maakt, behoort u het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking naar ons terug te sturen. Voor retourneringen verzoeken wij u binnen 30 dagen een melding te maken via de e-mail (info@laptopadapter.nl). 
Het retourneren (retour-verzendkosten) van producten is geheel voor rekening en risico van de klant. Als het product compleet en onbeschadigd retour is ontvangen betalen wij u het aankoopbedrag (inclusief heen-verzendkosten) binnen 14 dagen terug. Wanneer het product incompleet of beschadigd ontvangen is zal de waardevermindering ingehouden worden op het terug te betalen bedrag. Het aankoopbedrag (inclusief heen-verzendkosten) wordt met hetzelfde betaalmiddel terugbetaald waarmee de klant heeft betaald.
Zakelijke aankopen komen niet in aanmerking voor de 30 dagen bedenktijd.

Verzendkosten
Heeft u bezorgkosten betaald? Dan krijgt u deze ook gecrediteerd.
Let op: dit geldt alleen als u de hele bestelling terugstuurt. Als u 2 artikelen bestelt en er 1 houdt en 1 terugstuurt, dan worden de bezorgkosten niet terug betaald. Het retourneren (retour-verzendkosten) van producten is geheel voor rekening en risico van de klant.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking geretourneerd moeten worden. Vervolgens zullen wij u het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen nadat wij uw product(-en) in goede orde retour hebben ontvangen, terugbetalen.

Uitzonderingen
Sommige producten vallen onder de uitzonderingen. De volgende artikelen kunt u niet terugsturen:
- Zakelijke bestellingen.
- Software waarvan de verzegeling is verbroken.
- Producten waarvan de verzegeling is verbroken, welke vanwege hygiënische redenen was aangebracht.
- Producten die tot stand zijn gekomen overeenkomstige specificaties van de consument.
- Producten die duidelijk persoonlijk van aard zijn.
- Ook voor juist uitgevoerde diensten van monteurs kunnen we u geen geld teruggeven. Hieronder vallen: Installatie- , inbouwkosten en  kosten voor bijzondere verzendopties.

Garantie en defecten

Garantie - RMA

Hoe lang zit er garantie op mijn product?
Uw product is defect? Vervelend om te horen. Graag helpen wij u hiermee verder. Hiervoor is het echter van belang dat het product nog binnen onze garantie termijn valt. De garantie termijn vindt u op de factuur, welke standaard bij elke bestelling gevoegd wordt.

Hoe kan ik aanspraak maken op de garantie?
Wanneer een product onverhoopt defect raakt binnen de gestelde garantietermijn, dan kunt u het Garantie-RMA formulier invullen en meesturen met de retourzending. Het retourneren (retour-verzendkosten) van producten is geheel voor rekening en risico van de klant.

Uitzonderingen
In sommige gevallen kan het recht op garantie vervallen - zelfs als het product nog binnen de garantie periode valt. Dit kan onder andere komen door: aangebrachte schade die na de koop is ontstaan (zoals vallen, scheuren, krassen, vocht), het verwijderen van garantie zegels of stickers, kortsluiting door een verkeerde energievoorziening, etc.

Defecten
Heeft u een product wat defect is dan willen we dit graag oplossen, u kunt dat per e-mail (info@laptopadapter.nl) of telefonisch (010-4625625) contact op nemen, zodat we samen de juiste stappen kunnen bepalen. Als u de mogelijk heeft mag u natuurlijk ook langs komen in onze showroom.
In de meeste gevallen zullen wij u vragen het retourformulier in te vullen en het product te retourneren. Voor sommige producten kunt u ook direct de fabrikant raadplegen. Het voordeel hiervan is dat u direct contact kunt houden over de status en in sommige gevallen de afhandeling sneller is.

Klachten en verbeterpunten

WEBSHOP KEURMERK
Wij hechten zeer veel waarde aan onze webwinkel en onze service, hierdoor is LaptopAdapter aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk en mag het officiële Webshop Keurmerk logo voeren.
Als u winkelt bij een webwinkel aangesloten bij Webshop Keurmerk dan weet u als consument dat deze brancheorganisatie ziet erop toe dat de aangesloten bedrijven zich houden aan een aantal zekerheden. Zo zijn aangesloten bedrijven gehouden aan verschillende voorschriften voor betrouwbaarheid en aansprakelijkheid, en zijn de algemene voorwaarden zorgvuldig opgesteld en gecontroleerd om het belang van de consument te waarborgen.
Wij zijn er trots op dat wij eventuele onduidelijkheden of problemen direct oplossen met u als klant. Het komt dan ook zelden voor dat er een geschil ontstaat waarbij tussenkomst van een derde partij nodig is. Mocht die noodzaak toch ontstaan, dan kunt u er gerust op zijn dat u zich als consument tot Stichting Webshop Keurmerk kunt wenden voor bemiddeling.

Klacht
Het kan ook gebeuren dat u een klacht heeft over een product, dienst of over de door LaptopAdapter verleende service. Onze klachtenregeling geeft iedereen de mogelijkheid om onvrede te uiten. Wij doen vervolgens ons uiterste best om een passende oplossing te vinden.

Hoe kunt u uw klacht melden?
Contact ons zo snel mogelijk als u een klacht heeft, mede om eventuele schade te beperken. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt, als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Het is in uw belang om uw klacht schriftelijk kenbaar te maken, u kunt dit doen door ons te mailen (info@laptopadapter.nl). Het is ook mogelijk om uw klacht telefonisch (010-4625625) kenbaar te maken.

Wat gebeurt er met mijn klacht?
Wij streven ernaar uw klacht binnen 1 werkdag in behandeling te nemen en op te lossen, mocht dit niet lukken krijgt u uiterlijk binnen 3 werkdagen een bericht met:
- Een bevestiging van uw klacht en de verwachte oplossingstijd.
- Een bericht met de oplossing van uw klacht.
Kunnen wij u niet de gewenste oplossing aanbieden dan zullen wij, in overleg met u, naar andere mogelijkheden kijken.
Bent u als consument niet tevreden over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u gebruikmaken van de bemiddelingsregeling van Stichting Webshop Keurmerk.

Verbeterpunten
Bij LaptopAdapter kijken wij altijd naar verbeterpunten, het kan altijd beter. Om onze organisatie beter te maken hebben wij ook feedback nodig om het beter te maken. U kunt uw feedback richten naar info@laptopadapter.nl

Winkelwagen

Uw winkelwagen is leeg.

Terug naar de winkel